10 συνηθισμένες τροφές που θα αποτοξινώνουν το σώμα

Posted on November 26, 2013. Filed under: Διατροφή-Ομορφιά |

Δέκα τροφές που θα  βοηθήσουν το σώμα μας να αποτοξινωθεί και θα κάνουν το οργανισμό μας “καινούργιο”.

Λεμόνι με νερό

Πολλοί διατροφολόγοι συστήνουν να πίνεις ένα ποτήρι νερό με λεμόνι σε θερμοκρασία δωματίου κάθε πρωί με το που ξυπνάς. Το λεμόνι περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, που βοηθά το σώμα σου να αποτοξινωθεί και να κάψει λίπος.

Φρέσκα φρούτα

Βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία είναι μερικά από τα συστατικά που έχουν τα φρούτα που (μάντεψε) όλα καθαρίζουν τον οργανισμό σου από τις τοξίνες, όπως και αν τα φας: σε μορφή χυμού, σκέτα ή σε φρουτοσαλάτα.

Πράσινα λαχανικά

Τα λαχανικά, ιδίως τα πράσινα φυλλώδη, ανεβάζουν τα επίπεδα της χλωροφύλλης του πεπτικού σωλήνα και αυτό βοηθά στην αποβολή των τοξινών και των ρύπων από τον οργανισμό σου. Επιπλέον είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες που μειώνουν τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα και κάνουν τον οργανισμό σου να λειτουργεί καλύτερα.

Νεροκάρδαμο

Αν δεν το έχεις δοκιμάσει, ήρθε η ώρα. Το συγκεκριμένο λαχανικό ανήκει βέβαια στα πράσινα φυλλώδη, αλλά αξίζει ξεχωριστή αναφορά, αφού ενεργοποιεί τα ένζυμα που καθαρίζουν το συκώτι και απομακρύνει τις ελεύθερες ρίζες χάρη στη μεγάλη του περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και Α, ενώ είναι πλούσιο και σε ασβέστιο, σίδηρο και φολικό οξύ. Πρόσθεσέ το στις σαλάτες σου.

Αγκινάρες

Καθαρίζουν το συκώτι και το πεπτικό σύστημα και συμβάλλουν στον έλεγχο των λιπιδίων του αίματος. Μπορείς να τις φας μαγειρευτές ή να ρίξεις σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό μια κουταλιά φύλλα αγκινάρας για 10 λεπτά. Πίνεις 3 φλιτζάνια την ημέρα, 20 λεπτά πριν το φαγητό για 7 με 10 μέρες.

Παντζάρια

Περιέχουν φυτικές ίνες που παράγουν αντιοξειδωτικά ένζυμα που καθαρίζουν τα νεφρά, το συκώτι και τη χοληδόχο κύστη από τις τοξίνες που παράγει ο ίδιος ο οργανισμός. Μπορείς να τα φας είτε στη σαλάτα σου είτε να πιεις το ζουμί τους.

Σκουρόχρωμα (μαύρα) σταφύλια

Είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά στοιχεία, νερό και φυτικές ίνες και αυτό σημαίνει ότι προκαλούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού και βοηθούν στην καλή λειτουργία της πέψης.

Cranberries

Έχουν πολλά αντιοξειδωτικά και λίγες θερμίδες. Καθαρίζουν το ουροποιητικό σύστημα από βακτήρια αλλά και τον οργανισμό (συνολικά) από τοξίνες. Μπορείς είτε να τα προσθέσεις στη σαλάτα σου (συνδυάζονται τέλεια με σπανάκι και ρόκα), στο γιαούρτι ή στο γάλα με δημητριακά που πίνεις το πρωί είτε να πιεις απλώς το χυμό τους.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Μπορείς να τα τα φας στο πρωινό σου με γάλα ή γιαούρτι. Έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε αδιάλυτες φυτικές ίνες που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Επίσης είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που θα απαλλάξουν τον οργανισμό σου από τις ελεύθερες ρίζες.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε κατεχίνες, ουσίες που βελτιώνουν τη λειτουργία του συκωτιού και την παραγωγή αποτοξινωτικών ενζύμων. Πρόσθεσε, αν θέλεις, και ένα κουταλάκι μέλι.

Πηγή:cosmo.gr

Advertisements

Make a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

  • Top Clicks

    • None

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: